0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام طرح دار در تبریز



ایزوگام طرح دار در تبریز


ایزوگام طرح دار در تبریز

ایزوگام طرح دار در تبریز

ایزوگام طرح دار چیست؟و آیا ایزوگام کیانی ایزوگام طرح دار در تبریز ارائه می کند یا نه؟بهتر است اول از همه بدانیم ایزوگام طرح دار چه نوع ایزوگام است .

جهت دریافت قیمت انواع ایزوگام طرح دار در تبریز و یا خرید یا نصب ایزوگام طرح دار در تبریز و سایر شهرهای اطراف می توانید با ما تماس بگیرید .

0914-4930600  0914-9967496

ایزوگام کیانی بزرگترین و معتبرترین تولید کننده و توزیع کننده ایزوگاه های ساده ، طرح دار و … در تمامی برند ها با قیمت های مناسب ، در شهر تبریز و سایر شهر های اطراف در خدمت شما عزیزان می باشد .

ایزوگام طرح دار چیست ؟

ایزوگام طرح دار یک نوع ایزوگام با یک روکش از جنس فویل می باشد.ایزوگام طرح دار مرغوب ترین و باکیفیت ترین ایزوگام نسبت به سایر ایزوگام های معمولی است که تاکنون شناخته ایم.

ایزوگام طرح دار همان طور که از اسم آن ها مشخص است دارای طرح بندی روی سطح بالایی خود ، یعنی سمتی که بعد از نصب دیده می شود هستند . یعنی رویه ایزوگام که به طرف بالا می باشد و ما آن را میبینیم دیگر به شکل سیاه یا همان قیر ، و یا روکش نقره ای نیست . بلکه یک طرح زیبا روی آن قرار دارد که چشم بیننده را درگیر می کند.

از جمله طرح هایی که روی این ایزوگام ها چاپ می شود طرح هایی مثل طرح های چمن که به شکل چمن های سبز هستند و تصویر ان در این برگه قرار دارد ، طرح های آجری ، طرح های کاشی مانند ، طرح های کندو یا همان طرح بندی های شش گوشه ، طرح چوب و … هستند .

امروزه کارخانه های ایزوگام ، توسعه این نوع ایزوگام هارا بسیار بیشتر کرده اند که ایزوگام کیانی هم مستثنی از این موضوع نیست. در ساخت این نوع ایزوگام ها از فویل که یک لایه آلومنیومی است به عنوان روکش استفاده می شود.

فویل علاوه بر افزودن زیبایی به ایزوگام ، مقامت و استقامت این نوع ایزوگام را نیز در میان سایر ایزوگام های معمولی بسیار بالا می برد.

قیمت ایزوگام طرح دار در تبریز

در مورد تعیین قیمت ایزوگام های طرح دار به طور عمده دو عامل اصلی شرکت دارند .یکی محل تهیه کردن این ایزوگام می باشد یعنی جایی که ایزوگام را از آن تهیه می کنید در کیفیت محصول شما اثر دارد.

همچنین تغییر طرح های روی ایزوگام نیز در تغییر قیمت این نوع ایزوگام ها دخالت دارند و رنج قیمت های متفاوت خواهند داشت.

دوم بحث ضخامت و وزن این نوع ایزوگام ها است.مثل ایزوگام های معمولی ، ضخامت و وزن در این نوع ایزوگام ها هم دخالت دارند . درصد خلوص موادی مثل قیر و پلی استر که در تولید این نوع ایزوگام به کار می رود در قیمت این نوع ایزوگام ها موثر است.

شرکت ایزوگام کیانی نیز مفتخر به ارائه این خدمت است و خدمات ایزوگام طرح دار در تبریز و سایر شهر های اطراف را به مشتریان خود ارائه می کند.


جهت مشاهده لیست قیمت ایزوگام در تبریز کلیک کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *