0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

محاسبه قیمت ایزوگام



محاسبه قیمت ایزوگام


محاسبه قیمت ایزوگام

محاسبه قیمت ایزوگام

محاسبه قیمت ایزوگام کار چندان مشکلی نیست . با اطلاعاتی که در این قسمت به شما ارائه خواهیم کرد قادر هستید تا هزینه ایزوگام مورد نظر خود را محاسبه کنید . اما همواره اختلاف قیمت تا حدودی وجود خواهد داشت .

در کلیه کارهای ساخت و ساز همواره چون ممکن است طی اجرای پروژه مسائلی ناخواسته پیش آید ه همین دلیل مقداری قیمت ها بالا یا حتی پایین می شوند .

اما روش کلی کار به یک شکل است .

 برای محاسبه قیمت ایزوگام سه عنصر اساسی داریم که عبارتند از:

 قیمت هر مترمربع ایزوگام

خب مسلما قیمت ایزوگام ها بسنه به نوع ایزوگام،برند،جنس،و….باهم متفاوت هستند.

قیمت ایزوگام هایی که اکنون اکثریت استفاده را دارند در سایت اعلام شده و می توانید از قسمت قیمت ایزوگام ، لیست قیمت را مشاهده کنید.بسته به نیاز شما ایزوگام مورد نظر انتخاب و هزینه آن محاسبه می شود.اما برای محاسبه قیمت ایزوگام :

هزینه نصب

هزینه نصب یکی دیگر از فاکتور هایی است که هنگام محاسبه قیمت ایزوگام دخالت دارد.این هزینه متغیر است و بستگی به متراژ محل و همچنین خود محل دارد.

برای محیط هایی که متراژ آن ها بیشتر است هزینه نصب پایین تر برآورد میشود.ولی برای محیط های کوچک این هزینه بیشتر است.دوما هزینه نصب ایزوگام در محل های مختلف مثلا پشت بام و سرویس نیز با هم تفاوت دارند.

بنابراین اشراف داشتن بر این موضوع هم اهمیت دارد .

پس هنگام محاسبه قیمت ایزوگام در حالت عادی این هزینه هم باید لحاظ گردد.اما نکته مهم در این جا چیست؟

نکته مهم این است که در شرکت کیانی هنگام محاسبه قیمت ایزوگام قسمت دوم که هزینه نصب ایزوگام می باشد کاملا صفر بوده چرا که نصب ما به صورت نصب رایگان خواهد بود و به جرات جزء اولین ها در نصب رایگان هستیم.

مقدار ایزوگام مصرفی

اما در رابطه با مقدار مصرف ایزوگام در هر سطح لازم به ذکر است که زمانی که برای مثال سطح ما 100 متر است به این معنی نیست که دقیقا 100 متر مربع هم ایزوگام باید خریداری گردد.

وقتی که ایزوگام نصب می شود ایزوگام ها برای همپوشانی به روی هم خواهند افتاد.یا در مکان هایی مثل کناره دیوار ها و لوله های بخاری یا مثلا قسمت های پایین کولر و… مقدار مصرفی ایزوگام بیشتر خواهد بود.

مقدار این اضافات مصرفی تقریبا 20 الی 25 درصد از کل محیط است.یعنی اگر مساحت محیط برابر با 100 متر مربع باشد ایزوگام مصرفی ما حدودا 125 متر مربع خواهد بود.

بنابراین اکنون با در نظر گرفتن این نکته دید شما نسبت به محاسبه قیمت ایزوگام بیشتر روشن است . اما اگر می خواهید برای محاسبه قیمت ایزوگام مشکلی نداشته باشید و قیمت دقیق و روز را داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید تا قیمت صحیح پروژه شما را محاسبه و خدمتتان اعلام کنیم .


در صورت نیاز به مشاوره بیشتر یا راهنمایی در مورد خدمات قیر گونی ، آسفالت و ایزوگام  از طریق تلفن های تماس زیر با ما در ارتباط باشید :

0914-4930600 – 0914-9967496

شرکت ایزوگام کیانی (ارائه خدمات آسفالت ، قیرگونی و ایزوگام در شهر تبریز،نصب رایگان،قیمت ایزوگام در تبریز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *