0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اجرا و فروش ایزوگام در تبریز



اجرا و فروش ایزوگام در تبریز

اجرا و فروش ایزوگام در تبریز

دسته :  

اجرا و فروش ایزوگام در تبریز

اجرا و فروش ایزوگام در تبریز توسط شرکت ایزوگام کیانی به صورت مستقیم توسط مجریان این شرکت در شهر تبریز و همچنین شهر های اطراف من جمله صوفیان ، مرند ، اسکو ، ارومیه و… ارائه می گردند.

جهت اجرا و خرید انواع ایزوگام در همه برند ها با کیفیت عالی و قیمت عمده با ما تماس بگیرید :

0914-4930600  0914-9967496

خدمات ایزوگام هم شامل فروش هم صادرات و هم شامل اجرای ایزوگام است،که اجرای ایزوگام مربوط به نصب و زیرسازی و … است.

در مواردی که نیاز به زیرسازی داریم حتما باید این کار انجام گیرد.در غیر اینصورت فقط هزینه خرید و نصب ایزوگام را در نظر می گیریم.

قیمت کندن ایزوگام های فرسوده قبلی و زیرسازی برای ایزوگام های جدید برای هرمترمربع 19000 تومان می باشد.قبل از نصب ایزوگام هم اگر قیرپاشی انجام بگیرد که برای سطح های سیمانی و آسفالت کاری های قدیمی حتما باید انجام گیرد این قیمت  9000 تومان می باشد.

قیمت انواع ایزوگام چقدر است ؟

قیمت برند های مختلف ایزوگام در سایت منتشر شده و می توانید از بخش قیمت ایزوگام در تبریز مشاهده کنید.

اما  در مورد دوم که نصب ایزوگام می باشد.نصب ایزوگام همیشه یک موضوع بوده است که مشتریان در مرحله دوم سوال می کنند و اینکه هزینه نصب هرمترمربع ایزوگام برای آن ها چقدر تمام خواهد شد و کل هزینه آنها چقدر می شود؟

اما مهم ترین نکته همانطور که قبلا هم گفته ایم این است که ایزوگام کیانی ارائه کننده این خدمت به صورت رایگان است.

یعنی نصب رایگان.هیچ هزینه ای بابت نصب ایزوگام از شما مشتری عزیز دریافت نخواهد شد و شما فقط هزینه خرید و درصورت نیاز زیرسازی ایزوگام را پرداخت خواهید کرد.ایزوگام کیانی جزء اولین ها در نصب رایگان است.اجرا و فروش ایزوگام در تبریز و سایر شهرها

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر یا راهنمایی در خرید یا قیمت سایر برند های مورد نظر شما و یا اجرا و فروش ایزوگام در تبریز و سایر شهر های اطراف می توانید از طریق تلفن های تماس زیر با ما در ارتباط باشید :

0914-4930600    – – –     0914-9967496


شرکت ایزوگام کیانی (ارائه خدمات آسفالت و ایزوگام در شهر تبریز،قیمت ایزوگام تبریز،قیمت ایزوگام در تبریز،اجرا و فروش ایزوگام در تبریز)


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *