0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اسفالت ریزی تبریز



اسفالت ریزی تبریز

اسفالت ریزی تبریز

دسته :  

اسفالت ریزی تبریز

جهت اسفالت ریزی تبریز و تمامی شهر های اطراف ، جلفا ارومیه و … شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی ( اسفالت و ایزوگام اتا بابا تبریز ) در خدمت همشهریان و هم استانی های عزیز می باشد .

جهت اسفالت ریزی در تبریز و تمامی شهرها با ما تماس بگیرید :

0914-4930600  0914-9967496

اجرای انواع اسفالت در تمامی شهرهای استان اذربایجان شرقی ، با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب . شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی ، تولید کننده انواع آسفالت و ایزوگام تبریز با بهترین کیفیت ، اجرای فوری .

شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی با داشتن نیروی کار مجرب ، اماده پیمانکاری انواع پروژه های اسفالت و ایزوگام می باشد .

شرکت ایزوگام و اسفالت کیانی دارای یکی از بزرگترین کارخانه های ایزوگام تبریز می باشد که با تولید روزانه صدها رول ایزوگام با کیفیت و ایزوگام صادراتی ، آماده ارائه نمایندگی به نمایندگان فعال در سراسر کشور می باشد . با توجه به قرار گیری کارخانه اصلی و همچنبن دفتر مرکزی این شرکت در شهر تبریز ارائه خدمات به شکل سریع تر برای همشهریان محترم صورت خواهد گرفت .

اسفالت ریزی تبریز فوری و مطمئن

کارخانه ایزوگام تبریز کیانی با تولید بهترین ایزوگام صادراتی تبریز ، این ایزوگام را به تمامی شهرها و همچنین کشورهای خارج از کشور صادر می کند .

اسفالت ریزی تبریز برای تمامی مدارس شهر تبریز ، طرف قرارداد با تمامی شهرداری های ده گانه شهر تبریز ، آسفالت کاری جاده ، آسفالت ریزی تبریز ، آسفالت ریزی اتوبان ، آسفالت ریزی تبریز برای منازل مسکونی ، عقد قراداد با پیمانکاران محترم و شرکت های ساختمانی .

اسفالت ریزی تبریز با قیمت مناسب ، شما همشهریان عزیز می توانید جهت اسفالت کاری انواع پروژه با ما همکاری نمائید .

اگر می خواهید بهترین آسفالت و با کیفیت ترین اسفالت را برای فضاهای پرتردد مثل پارکینگ ها و کارخانه خودروهای های سنگین اجرا کنید با شرکت ایزوگام کیانی تماس بگیرید .

اسفالت ریزی تبریز با اسفالت حفاظتی و اسفالت مقاومتی ، در اسرع وقت ، فوری و مطمئن .


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *