0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اسفالت کاری در ارومیه



اسفالت کاری در ارومیه

اسفالت کاری در ارومیه

دسته :  

اسفالت کاری در ارومیه با کیفیت تضمینی

یکی از خدمات شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی اسفالت کاری در ارومیه می باشد .

با توجه به قرار گیری این شرکت و همچنین کارخانه تولید ایزوگام آن در تبریز ، تمامی پروژه های مربوط به اسفالت کاری در ارومیه و همچنین اجرای انواع ایزوگام و همچنین خدمات نصب قیرگونی در این شهر توسط شرکت ما اجرا می شود .

شرکت ما یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام و آسفالت در شهر تبریز می باشد و روزانه صدها رول ایزوگام درجه یک و صادراتی را تولید و روانه بازار می نماید .

کارخانه ایزوگام تبریز کیانی ، با تولید ایزوگام های کیان ، ایزوگام 20 و  عرضه محصولاتی چون ایزوگام آذربام حفاظ ، ایزوگام ایزوتک ، ایزوگام دلیجان ، شرق ، عمارت ، ایزوگام جردن و …. یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان ایزوگام می باشد .

همچنین آسفالت که یکی از اعضای جدایی ناپذیر ساخت و ساز و کارهای عمرانی می باشد در صدر محصولات شرکت ما قرار دارد .

اسفالت که همواره از گذشته در بخش های مختلف ساختمان و یا راه سازی و … نقش داشت است امروزه نیز همانند گذشته دامنه کاربرد وسیعی دارد .

اسفالت کاری در ارومیه برای تمامی ارگان ها

شما هم اکنون می توانید برای اسفالت کاری در ارومیه با قیمت فوق العاده مناسب به همراه تخفیف ویژه ، برای انواع مناطق همچون منازل ، مدارس ، اسفالت کاری خیابان ها و کوچه ها ، اسفالت کاری برای پیمانکاران ساختمانی ، همکاری با شهرداری های مناطق و …. با ما همکاری نمائید .

شرکت ما هیچگونه محدودیتی در زمینه همکاری با نهاد ها و ارگان های مختلف ندارد و شما می توانید با هر شرایطی با شرکت ما جهت اسفالت کاری در ارومیه همکاری نمائید .

شهر ارومیه همانطور که بالاتر هم گفته شد یکی از شهرهایی می باشد که در دامنه خدمات شرکت کیانی قرار دارد و شما می توانید به راحتی و فقط با یک تماس با شرکت ما در کمتر از 24 ساعت کاری پروژه خود را استارت بزنید .

کیفیت محصولات و همچنین ارائه خدمات ما با بالاترین و تضمینی ترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت می باشد ضمن اینکه شما می توانید با همکاری با شرکت ما از تحفیف ویژه برخوردار شوید .

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی تبریز ( آسفالت و ایزوگام آتابابا ) با دو دهه سابقه در زمینه پیمانکاری انواع پروژه های اسفالت ، ایزوگام و قیرگونی اماده همکاری با تمامی نهاد ها در تمامی شهرهای اذربایجان شرقی ، جلفا و ارومیه می باشد .

با تشکر

شرکت کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *