0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اسفالت کار ملکان



اسفالت کار ملکان

اسفالت کار ملکان

دسته :  

اسفالت کار ملکان

اگر به دنبال شرکت اسفالت کار ملکان هستید به بهترین وب سایت ممکن سر زده اید . شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی یکی از بزرگترین شرکت های اجرا کننده آسفالت و ایزوگام هم اکنون آماده ارائه خدمات در شهر ملکان برای هم استانی های عزیز میباشد .

جهت اجرای انواع پروژه های آسفالت کاری ، ایزوگام و قیرگونی با تخفیف ویژه با ما در ارتباط باشید

0914-4930600  0914-9967496

اسفالت کاری و اجرای انواع اسفالت های با کیفیت حوزه تخصصی شرکت کیانی می باشد .

شرکت ما با داشتن یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام در تبریز روزانه بیش از صدها رول ایزوگام صادراتی تبریز و درجه یک را تولید و روانه بازار می نماید .

همچنین در زمینه اسفالت شرکت ما همواره پیشتاز بوده است و به ارائه خدمات اسفالت در تمامی شهر های استان اذربایجان شرقی و حتی شهرهایی همچون جلفا و ارومیه نیز پرداخته است .

از همین حیث شرکت ما هم اکنون با ارائه خدمات سراسری اسفالت و ایزوگام سعی در ارائه سریع و فوری خدمات ضمن اجرای باکیفیت ترین اسفالت و ایزوگام را داشته است .

ما همواره در تلاش بوده ایم تا رضایت مشتریان را به شکل حداکثری جلب نمائیم .

اسفالت کار ملکان شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی

شهر ملکان یکی از شهر های بسیار زیبای استان اذربایجان شرقی می باشد . خدمات مربوط به اسفالت در شهر ملکان توسط شرکت های خدمات دهنده زیادی انجام می شوند .

اماشرکت کیانی علی رغم قرار گرفتن دفتر مرکزی و کارخانه ایزوگام و اسفالت این شرکت در تبریز با خدمات مناسب و تخفیف ویژه به عنوان یکی از شرکت های اسفالت کار ملکان اماده همکاری با شما هم استانی های گرامی در این شهرستان میباشد .

هم اکنون می توانید با تماس با شرکت ما در کمتر از 24 ساعت کاری پروژه خود را اغاز و در کوتاهترین زمان ممکن توسط ما به اتمام برسانید .

کیفیت آسفالت تولیدی شرکت ما واقعا مثال زدنی میباشد و شما می توانید کیفیت نمونه کارهای اجرا شده توسط شرکت ما را مقایسه کنید .

انواع اسفالت های حفاظتی و اسفالت های مستحکم با ضخامت مناسب برای انواع خیابان ها ، اتوبان ها ، پارکینگ ها و بزرگراه ها با کیفیت تضمینی و مناسب ترین قیمت در شهر ملکان و همچنین تمامی شهرهای اذربایجان شرقی و غربی .

هم اکنون شما هم استانی های محترم در شهرستان ملکان نیز می توانید از خدمات اسفالت و ایزوگام شرکت کیانی با قیمت مناسب و تخفیف ویژه بهره مند شوید .

باتشکر شرکت کیانی


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *