0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام کاری اهر



ایزوگام کاری اهر

ایزوگام کاری اهر

دسته :  

ایزوگام کاری اهر

ایزوگام کاری اهر – شرکت ایزوگام کیانی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایزوگام در شهر تبریز ، دارای یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام می باشد که روزانه بیش از صدها رول ایزوگام از انواع مختلف صادارتی ، طراح دار و … را تولید و آماده ارسال به سراسر کشور می نماید .

جهت ایزوگام کاری اهر با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی می توانید با ما تماس بگیرید :

0914-4930600  0914-9967496

از آنجا که شهرستان اهر یکی از شهرستان های نزدیک به شهر تبریز می باشد ، شرکت ایزوگام کیانی ارائه خدمات خود را در این شهر نیز انجام می دهد . هم استانی هایی که در شهرستان اهر ساکن هستند می توانند از خدماتی که شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی ارائه می کند استفاده نمایند .

ایزوگام کاری اهر ، اجرای ایزوگام برای منازل ، مدارس ، ایزوگام کاری انواع استخر های باغی با ایزوگام طرح دار و ساده ، ایزوگام کاری انواع سالن ، آب بندی انواع سرویس بهداشتی و حمام و …

آسفالت کاری در اهر شامل اجرای آسفالت برای مدارس ، منازل ، پشت بام ، کف منازل ، قرارداد با شهرداری های مناطق ، اسفالت کاری خیابان و اتوبان و …

خدمات اسفالت و ایزوگام در شهرستان اهر با ایزوگام کیانی

جهت ایزوگام کاری اهر و اجرای انواع آسفالت و قیرگونی فقط کافیست با شماره تماس هایی که برای شما کاربران محترم در وب سایت قرار گرفته اند تماس گرفته و پس از مشاوره ، سریعا مراحل اجرای پروژه شما را آغاز کنیم .

شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی با توجه به نیروی کار خود ، سریعا و کمتر از 24 ساعت نیروی کار لازم را در محل مورد نظر مستقر نموده و مراحل اجرای کار را آغاز خواهند نمود .

کیفیت محصولات و ایزوگام های تولیدی در کارخانه ایزوگام تبریز کیانی کاملا تضمینی می باشد و همه ایزوگام ها دارای نشان استاندارد بوده و دارای ضمانت نامه معتبر می باشند .

خرید از شرکت ایزوگام کیانی هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط می باشد . بنابراین شما همشهریان و هم استانی های محترم می توانید به راحتی با شرکت ما همکاری نمائید .

باتشکر آسفالت و ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *