0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

تعمیر آسفالت در تبریز



تعمیر آسفالت در تبریز

تعمیر آسفالت در تبریز

دسته :  

تعمیر آسفالت در تبریز

تعمیر آسفالت یکی از خدمات بسیار ویژه در شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی می باشد .

بار ترافیکی ،تغییر دما و میزان رطوبت از جمله عوامل موثر در تغییر شکل اسفالت می باشد که این تنش ها منجر به پیدایش نقایص و خرابی ها در روند اسفالت سازی می باشندکه در نهایت ما را ملزم به تعمیر آسفالت می نماید.

شما همشهریان و هم استانی های عزیز می توانید برای تعمیر آسفالت در تبریز و تمامی شهرهای همجوار با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات شرکت کیانی بهره مند شوید :

0914-4930600  0914-9967496

ترک ها چاله ها و دیگر انواع خرابی ها آخرین نتیجه و پیامد فرسوده شدن روسازی می باشد . به دلیل بروز خرابی ها و نقایص ایجاد شده رو سازی ها مستلزم به تعمیر و انواع نگهداری می باشند.

هدف از نگهداری روسازی یا به نوعی تعمیر آسفالت ، اصلاح نقایص ایجاد شده توسط خرابی ها و حفظ روسازی ها می باشد که ما توانسته ایم به طور کلی عملیات تعمیر و ترمیم خرابی و رویه های آسفالتی را در خدمت همشهریان عزیز قرار دهیم .

در این قسمت قصد داریم شما را با انواع خرابی های آسفالتی آشنا کرده و اشاره کوچکی به آنها داشته باشیم:

• ترك خوردگی‌ها نظیر ترك‌های پوست سوسماری ، ترك‌های عرضی ، ترك‌های بلوكی ، ترك‌های طولی ، ترك‌های برشی لبه و تر‌ك‌های انعكاسی
• ‌خرابی‌های سطحی مانند قیر زدگی ، صیقلی شدن ، شن زدگی
• ‌تغییر شكل‌ها مانند شیار افتادگی ، نشست ، برآمدگی ، تورم ، موج افتادگی
• ‌چاله‌ها و وصله‌ها

تعمیر آسفالت در تبریز با شرکت ایزوگام کیانی

شرکت کیانی هم اکنون برای تمامی موارد گفته شده در فوق ارائه خدمات می نماید و شما عزیزان می توانید جهت رفع هرگونه مشکل مربوطه یک تماس با ما بگیرید .
از عواملی که انواع خرابی را می تواند به بار اورد عبارتند از تعداد و نوع وسیله نقلیه ، نوع و جنس مصالح بستر و روسازی ، شرایط جوی و کیفیت اجرا و از همه مهمتر از بین رفتن کیفیت اصلی آسفالت که مرور زمان دلیل اصلی آن می باشد از جمله مباحثی می باشند که شما را به ترمیم و تعمیر آسفالت وادار می کنند .

ما قصد داریم انواع تعمیرات و ترمیم های آسفالتی را در کلانشهر تبریز توسط کادر مجرب در اختیار انواع شرکت های پیمانکاری و یا افراد عادی قرار دهیم.
اگر همواره دنبال پیدا کردن دلایل خرابی های ایجاد شده می باشد و یا قصد دارید طول عمر قسمت که ایجاد کرده اید را بالا ببرید می توان گفت از دلایلی که باعث ترک خوردن و ایجاد خرابی می شوند عبور ترافیک سنگین از روسازی ، عوامل محیطی و کیفیت اشاره کرد اما ایا ترمیم ترک خوردگی ها و یا تعمیر به هر گونه باعث اصلاح سطح می شود ؟

باید در جواب گفت خیر اگر کیفیت آسفالت که در ترمیم و تعمیر به کار رفته می شود اگر مناسب نباشد حتما به زودی به زودی به حالت قبلی خود بازگشته و حتی ترک قبلی را با اندازه بیشتری به چاله تبدیل خواهد کرد پس حتما در نظر داشته باشید کیفیت محصول در امر تعمیر و ترمیم بسیار مهم می باشد و هدف ما این است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به رقابت بپردازیم .
جهت ترمیم و تعمیر آسفالت با ما در تماس باشید .

باتشکر شرکت ایزوگام کیانی بزرگترین توزیع کننده آسفالت و ایزوگام تبریز


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *