0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش آسفالت در شبستر



فروش آسفالت در شبستر

فروش آسفالت در شبستر

دسته :  

فروش آسفالت در شبستر

از جمله خدمات شرکت آسفالت و ایزوگام کبانی فروش آسفالت در شبستر می باشد .

فروش آسفالت در شبستر همواره با قیمت بسیار مناسب برای هم استانی های عزیز در این شهر ارائه خواهد شد . همواره شرکت کیانی تلاش نموده است تا با افزایش حداقلی قیمت ها و همچنین حفظ کیفیت کار و اجرا ، رضایت مشتریان خود را همواره جلب نماید .

جهت اطلاع از قیمت بروز محصولات با ما تماس بگیرید :

0914-4930600 *** 0914-9967496

همانگونه که می دانید تمامی قیمت ها در تمامی صنف ها دچار افزایش شدند و به همین دلیل زمانی که قیمت ها بسیار بالا هستد مسلما مشتریان نیز از اجرای کار ممانعت خواهند کرد .

به همین دلیل همواره قیمت یک فاکتور اساسی هم در ارائه خدمات و هم رقابت و ارائه محصولات جدیدی تر به حساب می آید .

شرکت ما نیز همواره تلاش نموده است تا هم قیمت ها را مناسب نگه دارد و هم کیفیت را ضمن حفظ ، افزایش دهد .

به همین منظور خدمات فروش آسفالت در شبستر و سایر شهرهای آذربایجان شرقی همواره با همان کیفیت ارائه می شود .

فروش آسفالت در شبستر به صورت نقدو اقساط

شرکت کیانی همواره سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خود داشته است . به همین جهت شما مشتریان گرامی می توانید جهت فروش آسفالت در شبستر هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط با ما همکاری نمائید .

همواره شرکت کیانی ضمن تولید بهترین و با کیفیت ترین نوع آسفالت ، و همچنین اجرای بسیار مناسب و متناسب با پروژه ، یکی از با سابقه ترین و با تجربه ترین شرکت ها در این زمینه می باشد .

شرکت ما با داشتن بیش از یک دهه سابقه در زمینه تولید آسفالت و همچنین تولید برند های درجه یک و ایزوگام صادراتی در کارخانه ایزوگام کیانی ، هم اکنون با کیفیت ترین محصولات را به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید .

شما می تواید همه روزه با هماهنگی قبلی ضمن بازدید حضوری از مشاوره های کارشناسان ما نیز بهره مند شوید . همچنین می توانید تمامی ساعات روز با ما تماس گرفته و در هر موردی که برایتان سوال باشد چه در مورد قیمت آسفالت و ایزوگام و چه در مورد نحوه ارائه خدمات در سایر شهرها با ما مشاوره نمائید .

با تشکر

شرکت کیانی


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *