0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش آسفالت در ملکان



فروش آسفالت در ملکان

فروش آسفالت در ملکان

دسته :  

فروش آسفالت در ملکان

از جمله خدمت شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی فروش آسفالت در ملکان و همچنین تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی می باشد .

آسفالت از جمله محصولاتی است که تولید و اجرای ان نیاز به تخصص بالایی دارد . آسفالت می تواند در دو نوع سرد و گرم تولید شود .

شرکت ما در زمینه تولید هر دو نوع آسفالت و همچنین تراشه آسفالت و آسفالت حفاظتی آماده ارائه خدمات به شما هم استانی های عزیز د شهر ملکان میباشد .

دایره خدمات شرکت کیانی بسیار وسیع است و ما در تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی و همچنین شهرهای اطراف همچون جلفا و ارومیه به مشتریان محترم خود خدمات ارائه می نماییم .

همواره قیمت های مناسب ما در بین رقبا برای همه مشهود بوده است . باوجود اینکه با توجه به نوسانات بازار در سال های اخیر قیمت ها بسیار بالا رفتند و شرکت های زیادی نیز به دلیل افزایش قیمت مصالح ، قیمت های خود را بالا بردند شرکت ما همچنان سعی نمود تا با حفظ دایره قیمت ها همواره سعی در حفظ رضایت مشتریان داشته باشد .

فروش آسفالت در ملکان بصورت نقد و اقساط

شرکت ما همکاری با شما عزیزان را بسیار آسان نموده است . شما عزیزان هم بصورت نقد و هم بصورت اقساط می توانید با ما همکاری نمائید . هم در زمینه خرید محصولات و هم در زمینه استفاده از خدمات .

شرکت ما فروش آسفالت در ملکان را با شرایط ویژه به همراه تخفیف ویژه برای تمامی متراژ های اجرایی به مشتریان خود ارائه می نماید .

ما این نوید را به شما می دهیم که با یکبار همکاری با شرکت ما مشتری دائم ما خواهید شد .

قیمت های مناسب در کنار کیفیت فوق العاده و سرعت اجرای بالای خدمات همگی در کنار هم رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم نموده است .

شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی همچنین حهت فروش آسفالت در ملکان و تمامی شهرهای اذربایجان شرقی نمایندگی فعال می پذیرد .

جهت همکاری در هریک از زمینه ها ( آسفالت کاری ، ایزوگام کاری و … ) کافیست با ما تماس بگیرید .

باتشکر

اسفالت و ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *