0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

قیمت ایزوگام آذربام



قیمت ایزوگام آذربام

قیمت ایزوگام آذربام

دسته :  

قیمت ایزوگام آذربام

قیمت ایزوگام آذربام سوال بسیاری از افراد می باشد . امروز در این قسمت قصد داریم قیمت ایزوگام آذربام را به شکل صریح و دقیق خدمتتان اعلام کنیم .

0914-4930600    0914-9967496

ایزوگام آذربام یکی از بهترین نوع ایزوگام ها می باشد به این دلیل که کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل مقاومت محیطی آن نیز بسیا زیاد است . این ایزوگام یکی از ایزوگام های صادراتی فوق العاده عالی و دارای نشان استاندارد 5 ستاره می باشد .

به همین دلیل اکثر کسانی که قصد ایزوگام کاری محیط مدنظر خود را دارند اول از همه به سراغ این ایزوگام خواهند آمد . شرکت ایزوگام کیانی بزرگترین کارخانه تولید ایزوگام در تبریز ، بهترین نوع ایزوگام آذربام را ارائه می نماید ضمن اینکه قیمت ما بین رقبا و همکاران پایین ترین قیمت می باشد ، هم از نظر فروش و هم در قیمت نصب ایزوگام .

قیمت ایزوگام آذربام در شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی به شرح زیر می باشد :

قیمت ایزوگام آذربام

قیمت ایزوگام آذربام حفاظ نوع سبک13000 تومانهزینه نصب 3000 تومان
قیمت ایزوگام آذربام نوع سنگین16000 تومانهزینه نصب 3000 تومان
ایزوگام آذربام حفاظ صادراتی16000 تومانهزینه نصب 3000 تومان

ایزوگام آذربام حفاظ

ایزوگام آذربام با نام آذربام حفاظ نیز شناخته می شود پس در این مورد اشتباه نکنید . این ایزوگام با قیمت های مختلفی ارائه می شود اما به شما اطمینان میدهیم که کمترین و مناسب ترین قیمت این ایزوگام را شرکت ایزوگام کیانی ارائه می کند .

هزینه نصب ایزوگام هم اکنون تا 5000 تومان نیز محاسه می شود اما شرکت ما این هزینه را نیز تا حد امکان کم نموده است . شما می توانید جهت سفارش و خرید این محصول با شرکت ما تماس بگیرید و بهترین و استاندارد ترین نوع ایزوگام آذربام حفاظ را تهیه نمائید .

ضمن اینکه می توانید نصب ایزوگام را هم به خود ما بسپارید . لازم به ذکر است هزینه نصب برای متراژ های بیش از 100 متر با تخفیف ویژه انجام خواهد گرفت .

همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت ایزوگام آذربام و قیمت سایر برند های ایزوگام با ما تماس بگیرید . بازدید و مشاوره همه روزه رایگان .

با تشکر شرکت ایزوگام کیانی

 


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *