0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

قیمت ایزوگام ایزوتک



قیمت ایزوگام ایزوتک

قیمت ایزوگام ایزوتک

دسته :  

قیمت ایزوگام ایزوتک

در این مقاله قیمت ایزوگام ایزوتک را به شکل صریح خدمتتان اعلام واهیم نمود اما قبل از ان بهتر ایت ایروگام ایزوتک را بهتر بشناسیم .

ایزوگام درجه یک در بازار ارزش بسیاری دارد. به همین منظور خرید ایزوگام خوب رشد بسیاری داشته و باعث شده افراد زیادی با این محصول آشنا شوند . بسیاری مردم در این فصل با شروع بارندگی به فکر عایق کردن پشت بام های خود می افتند که انتخاب ایزوگام یکی از دغدغه های اصلی می باشد .

0914-4930600    0914-9967496

در این خصوص مشتریان به دنبال خرید با کیفیت ترین ایزوگام و با قیمت مناسب می باشند .با توجه به این که تمایل اصلی مردم برای خرید جنس خارجی فقط کیفیت محصول بوده و به قیمت آن توجه نمی کنند ما در نظر داریم همان کیفیت مطلوب را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.
ایزوگام ایزو تک یک عایق رطوبتی بسیار با کیفیت بوده که در شهر تبریز از سال 84 تولید شده و به بازار روانه می گردد. امروزه بازار که تشنه رقابت می باشد می توان گفت جنس تولیدی که کیفیت مطوبی نداشته باشد به سرعت از بازار مصرفی حذف می گردد.

قیمت ایزوگام ایزوتک

قیمت ایزوگام ایزوتک نوع سبک15000 تومانهزینه نصب 2900 تومان
قیمت ایزوگام ایزوتک نوع سنگین17000 تومانهزینه نصب 2900 تومان
ایزوگام ایزوتک صادراتی17000 تومانهزینه نصب 2900 تومان

ایزوگام ایزوتک ارائه شرکت ایزوگام کیانی

بهترین ایزوگام تبریز با برند ایزوتک شناخته شده و عمده مشتریان این محصول شرکت های دولتی و خصوصی می باشد .

شرکت ما دارای یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام در شمالغرب کشور می باشد . به همین در کنار تولید ایزوگام های 20 و کیانی برند هایی مثل ایزوگام ایزوتک ، ایزوگام آذربام حفاظ و …. در دستور کار عرضه و توزیع توسط ما قرار گرفته است .

این نوع ایزوگام یعنی ایزوگام ایزوتک همانطور که گفتیم کیفیت و قیمت مناسب را یکجا دارد . به همین منظور می توانید با قیمت مناسب این ایزوگام را از کارخانه ما به قیمت تولید و بدون واسطه خرید نمائید . قیمت ایزوگام ایزوتک در کارخانه ایزوگام تبریز کیانی به قیمت تولید و به شکل بدون واسطه ارئه خواهد شد و مشاوره و بازدید همه روزه رایگان می باشد .

باتشکر شرکت ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *