0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

نصب ایزوگام در مرند



نصب ایزوگام در مرند

نصب ایزوگام در مرند

دسته :  

نصب ایزوگام در مرند به صورت ویژه

کیانی عایق با در نظر گرفتن مسافت طولی بین شهرستان ها ، نصب ایزوگام در مرند را به صورت ویژه ای آغاز کرده است . همان طور که مستحضر هستید مسافت کمی بین شهر تبریز و مرند وجود دارد . از همین رو این شرکت با دریافت سفارش از این شهر به صورت فوری ، آماده کار شده و اکیپ اجرایی خود را در محل مستقر می کند و این گونه نیست که به دلیل وجود مسافت در اجرای پروژه وقفه ایجاد شود .

اجرای انواع آسفالت و ایزوگام در مرند با کیفیت تضمینی و قیمت فوق العاده مناسب :

0914-4930600  0914-9967496

نصب ایزوگام که امروزه به عنوان عایق سطوح ، از پرکاربردترین عایق بندی ها به حساب می آید در تمامی شهر ها از طرفداران زیادی برخوردار می باشد اما هر نوع عایق بندی داراری چند ویژگی خاص می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت .

شرکت کیانی با در نظر گرفتن تمام شدن فصل زمستان و ورود فصل بهار و مواجه با فصل باران خدمات خود را در شهرستانها به خصوص در مرند ارائه می نماید و با کیفیت عالی و قیمت مناسب هدف جلب رضایت مشتری را دنبال می نماید .

علاوه بر مرند شما می تواید به راحتی در تمامی شهرهای اذربایجان شرقی ، ارومیه ، جلفا و …. با ما تماس گرفته و همکاری خود را با ما آغار نمائید .
شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی جهت رفاه حال مردم شهر مرند و ارائه هر نوع خدمات آماده همکاری با شرکت های پیمانکاری و شخصی می باشد.
نصب ایزوگام در مرند به صورت فوری توسط اکیپ اجرایی بسیار حرفه ای با تضمین کیفیت و قیمت منصفانه همراه با استاندارد روز دنیا انجام می گیرد.

نصب ایزوگام در مرند به صورت استاندارد

همان طور که در بالا اشاره کوچی به ویژگی های عایق بندی کردیم باید گفت که نصب ایزوگام به صورت استاندارد دارای مولفه هایی می باشد که حتما باید در طول اجرای پروه به انها توجه کرد تا کیفیت اجرای کار بالا رفته و نتیجه کار به بهتربن وجه نمایش داده شود .

یکی از این ویژگی ها که می توان به آن اشاره کرد زیر سازی و شیب بندی می باشد که اگر به صورت درستی انجام نشود باعث جمع شدن آب در یک نقطه شده و یخ زدگی را به همراه خواهد داشت و در نتیجه ترکیدگی ایزوگام حاصل می شود پس حتما به این استاندارد های توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که افرادی این صنعت را به صورت تجربی دنبال می کنند .

ضمن اینکه در اینگونه موارد هم شما می توانید جهت تعمیر ایزوگام و یا نصب فوری ایزوگام با ما همکاری نمائید .

یکی دیگر از ویژگی های مهم عایق استاندارد قیمت متناسب با کیفیت می باشد که شرکت کیانی به دلیل این که خود تولید کننده محصولات می باشد علاوه بر قیمت مناسب کیفیت عالی را به همراه دارد و این خدمات امروز در شهر مرند ارائه شده و شرکت کیانی با تمام توان خود را آماده به خدمت رسانی در این شهر نموده است .

جهت هرگونه همکاری در زمینه های اسفالت ، ایزوگام ، قیرگونی و … کافست با ما تماس بگیرید .

با تشکر کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *