0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

پخش آسفالت در شبستر



پخش آسفالت در شبستر

پخش آسفالت در شبستر

دسته :  

خدمات پخش آسفالت در شبستر

شرکت پیمانکاری ایزوگام کیانی همواره خدمات پخش آسفالت در شبستر  را توسط دستگاه های مجهز و مدرن ارائه می نماید.
شرکت کیانی جهت پخش آسفالت در شبستر از ماشین آلات و دستگاهای مدرن بهره می برد که کیفیت اجرای پروژه را چندین برابر افزایش می دهد.
این شرکت با در اختیار داشتن کارخانه های آسفالت هیچ گونه مشکلی برای پخش محصول مورد نظر نداشته و آماده ارائه خدمات آسفالت در سطح وسیعی می باشد که آماده همکاری با مراکز دولتی و خصوصی در این زمینه می باشد.
پخش انواع تراشه آسفالت (آسفالت سرد) و آسفالت گرم در شبستر به صورت مکانیزه انجام می شود و بسته به نوع پروژه می توان از ماشین آلات صنعتی یا اکیپ مجرب در اجرای آسفالت بهره برد.
این شرکت با بهره گیری از کارشناسان خبره کلیه مراحل شیب بندی، زیر سازی و… با اصول مهندسی انجام می دهد تا بعد از اجرای آسفالت شاهد جمع شدن آب در سطح آن نشویم.
برخی از اقدامات موثر در اجرا و پخش آسفالت که باعث افزایش عمر مفید آسفالت می شود می توان به نکات زیر اشاره نمود:
بلافاصله بعد از اجرای آسفالت، که هنوز سرد نشده است قسمت های کناری که خوب متراکم نشده اند را به وسیله یک چرخ برشی در طول راه برش داده شود.
هنگام پخش آسفالت گرم از فینیشرهایی استفاده شود که در قسمت کناری آنها دستگاه مخصوصی نصب شده باشد که می تواند آسفالت بیشتری را در اطراف مورد نظر وارد کند.
غلتک های استفاده شده برای کوبیدن آسفالت باید مجهز به لوله های آب برای تمیز نگه داشتن چرخ های غلتک ها باشد و در ضمن می توان برای تمیز نگه داشتن آنها از آب وصابون نیز استفاده نمود ولی استفاده از روغن و گازوئیل مجازنمی باشد.
برای پخش آسفالت در شبستر از غلتک هایی استفاده شود که مطابق با استاندارد می باشد و فشار وارد شده به سطح آسفالت را به طور یکنواخت پخش نماید.
عدم رعایت حداقل یکی از روش های فوق سبب بروزشکستگی در سطح آسفالت در مدت زمان کوتاهی می شود، که باعث نفوذ آب به لایه های زیرین شده و در مدت زمان کوتاهی باعث تکه تکه شدن آن می شود.

درجه حرارت اجرای آسفالت

درجه حرارت آسفالت بسته به جنس و ضخامت قشر آسفالت و شرایط آب و هوایی می باشد که حداقل دمای محیط 10 درجه وحداقل درجه حرارت بتن های آسفالتی گرم، به هنگام پخش 120 درجه سانتیگراد می باشد.
حداکثر زمان حمل آسفالت توسط کامیون های حمل 45 دقیقه و حداکثر فاصله حمل با کامیون 70 کیلومتر می باشد.
افزایش زمان و اعمال درجه حرارت زیاد آسفالت در جریان حمل موجب می گردد که مقداری از قیر مخلوط آسفالتی در کف کامیون جمع شده و آسفالت بالای کامیون ، کم قیر و آسفالت کف کامیون ، پر قیر شود.
این پراکندگی نا متعارف قیر باعث می شود قسمت بالایی آسفالت موجود در کامیون از قیر کافی بهره نبرده و باعث کاهش عمر مفید آسفالت می شود و قسمت کمی از حجم کامیون آسفالت که با قیر زیاد پخش می شود مشکل قیر زندگی روی خواهد داد.

مدت زمان غلتک زنی به آسفالت مورد نظر ارتباط مسقیمی با شرایط آب و هوا و ضخامت آسفالت مورد نظر دارد اگر در اجرای پروژه خود از آسفالت با ضخامت بیشتر استفاده نموده اید به دلیل وجود حرارت کافی مدت زمان بیشتری برای غلتک زنی خواهید داشت.
دیواره و کف کامیون های پخش آسفالت باید توسط آب و آهک شسته شود تا صدمه ای به کیفیت آسفالت وارد نشود البته هیچ وقت برای شست و شوی قسمت های ذکر شده از گازوئیل و انواع روغن استفاده ننماید.
شرکت کیانی با تلاش و کوشش کارشناسان و دست اندرکاران خود  خدمات پخش آسفالت در شبستر را با کیفیت بالا  ارائه می نماید . جهت همکاری با ما از طریق پل های ارتباطی با ما تماس بگیرید .


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *