0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

پخش اسفالت در تبریز



پخش اسفالت در تبریز

پخش اسفالت در تبریز

دسته :  

پخش اسفالت در تبریز

شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کتتده آسفالت و ایزوگام در تبریز ، خدمات پخش اسفالت در تبریز و تمامی شهرهای همجوار همچون مرند ، صوفیان ، سراب ، هشترود ، مراغه ، ارومیه ، جلفا و … را با خدمات دهی عالی برای تمامی مشتریان خود ارائه می کند .

پخش اسفالت در تبریز با توجه به وضعیت شهر تبریز و ساخت و ساز هایی که صورت می گیرد یک نیاز همیشگی است و شرکت ما به خوبی با این نیز اشنا بوده و و از اینرو با گسترش نمایندگی های خود در سطح شهرستان تبریز و همچنین اذربایجان شرقی آماده همکاری با تمامی نهاد ها و مراجع مربوطه است .

شرکت ما همچنین با داشتن یکی از کارخانه های بزرگ تولید ایزوگام هم اکنون قادر به تولید روزانه صدها رول ایروگام صادراتی و درجه یک می باشد .

شما می توانید انواع ایزوگام های طرح دار و ایزوگام های صادراتی در برند هایی که تولید و یا عرضه می شوند به قیمت مستقیم کارخانه و بدون واسطه هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط از ما تهیه فرمائید .

شرایط همکاری با شرکت ما چه در زمینه پخش اسفالت در تبریز و سایر شهرستان ها و چه در سایر زمینه های خدماتی شرکت بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با راحت ترین شرایط با ما همکاری نمائید .

هزینه پخش اسفالت در تبریز و سایر شهرستان ها

شرکت ما همانگونه که گفته شد با اسان کردن شرایط همکاری من جمله شرایط پرداخت اسان همکاری را برای همه مشتریان عزیز خود فراهم نموده است . شما مشتریان گرامی هم اکنون از هرکجای شهرستان اذربایجان شرقی ، ارومیه ، جلفا و … می توانید فقط با یک تماس با ما ، همکاری خود را با ما اغاز نمائید .

خدمات شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی شامل پخش اسفالت در تبریز و تمامی شهرها ، ایزوگام کاری ، ترمیم اسفالت و زیرسازی ، ترمیم ایزوگام ، نصب انواع ایزوگام ، راه سازی و … می باشد که به راحتی و بسته به نوع پروژه خود می توانید با ما همکاری نمائید .

باتشکر شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *