0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

پخش ایزوگام تبریز



پخش ایزوگام تبریز

پخش ایزوگام تبریز

دسته :  

پخش ایزوگام تبریز

پخش ایزوگام تبریز – شرکت آسفالت و ایزوگام تبریز کیانی با داشتن یکی از کارخانه های بزرگ تولید ایزوگام در تبریز ،  و با داشتن نمایده های فعال در سراسر کشور اماده پخش ایزوگام تبریز به سراسر کشور می باشد .

ما یکی از مدرن ترین و بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام را در اختیار داریم  تولید روزانه صدها رول ایزوگام درجه یک ، تولید انواع ایزوگام های صادراتی ، انواع ایزوگام ها طرح دار با کیفیت بسیار بالا و نشان استاندارد .

جهت مشاوره رایگان و کسب هرگونه اطلاعات از قیمت ها و … با ما تماس بگیرید :

0914-4930600  0914-9967496

جهت مشاهده لیست قیمت ، وارد بخش ” قیمت ایزوگام در تبریزشوید .

شما می توانید جهت همکاری با ما و همکاری در پخش ایزوگام تبریز از ما نمایندگی دریافت کنید . همچنین مشتریانی که قصد خرید و اجرای ایزوگام را دارند می توانند از شرکت ایزوگام کیانی به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت کارخانه ای محصولات مورد نظر را خرید نمایند .

در کنار پخش ایزوگام تبریز ، در ارائه خدمات نصب و اجرا نیز در کنار شما خواهیم بود و می توانید تمام فرآیند این کار از سفارش و خرید ایزوگام گرفته تا تحویل نهایی را به ما محول کنید .

پخش ایزوگام تبریز به سراسر کشور

از آنجا شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان ایزوگام درجه یک می باشد ، با توجه به وسعت دایره خدمات ، می توانید از تمام نقاط کشور با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر را سفارش دهید تا برای شما آماده و ارسال شود .

شما می توانید هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط از ما خرید کنید  شرایط همکاری با ما کاملا مناسب بوده و شما مشتری گرامی مثل صدها مشتری شرکت ما رضایت لازمه از همکاری را کسب خواهید کرد .

ایزوگام های ارائه شده توسط شرکت کیانی در برند های آذربام ، آذرگام ، نفیس ، جردن ، اوربام ، آذربام 20 و …. همه و همه با بهترین مواد اولیه والیاف عرضه می شوند و تمامی محصولات دارای ضمانت نامه معتبر هستند .

پخش ایزوگام تبریز به تمامی شهر ها و استان های کشور ، فوری و با کیفیت تضمینی . همین حالا با ما تماس بگیرید .

با تشکر شرکت آسفالت و ایزگام کیانی ( بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده ایزوگام در آذربایجان شرقی )


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *