0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

کارخانه آسفالت تبریز



کارخانه آسفالت تبریز

کارخانه آسفالت تبریز

دسته :  

کارخانه آسفالت تبریز

کارخانه آسفالت تبریز ، شرکت کیانی یکی از بزرگترین کارخانه های تولید آسفالت در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز را دارا می باشد که محصولات تولیدی این کارخانه بزرگ را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار داده است . همچنین شرکت ما یکی از کارخانه های تولید ایزوگام را نیز در این شهر هم اکنون داشته و در حال تولید بهترین برند های صادراتی و درجه یک ایزوگام می باشد .
شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی تولید کننده انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و تراشه آسفالت در کارخانه آسفالت تبریز می باشد .
شرکت کیانی به دلیل وجود آزمایشگاه های مدرن و به روز محصولات با کیفیت بالا را تولید و روانه بازار می نماید.همچنین این شرکت آسفالت کاری به دلیل در اختیار داشتن کارخانه آسفالت تبریز آماده ارائه خدمات آسفالت در حد وسیعی می باشد و هیچ گونه کمبودی در ارائه خدمات برای پروژه های بزرگ ندارد و تهیه و تولید آسفالت در تناژ های بسیار بالا می توانید با ما تماس بگیرید .
شرکت کیانی آماده همکاری با شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه اجرای پروژه های آسفالت کاری و ایزوگام کاری می باشد.
شما می توانید برای تهیه آسفالت مورد نظر خود برای انجام پروژه های راه سازی، محوطه کاری، پارکینگ ها، پارک ها و… با شرکت کیانی در ارتباط باشید.
شما می توانید علاوه بر خرید محصول از شرکت کیانی اجرای پروژه مورد نظر خود را به این شرکت واگذار نمایید چرا که وجود کارشناسان خبره در کنار ماشین آلات آسفالت کاری به روز، در کم ترین زمان ممکن پروژه مورد نظر شما را به اتمام می رسانند.
شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی این نوید را به شما می دهد که کلیه محصولات تولید شده در کارخانه آسفالت تبریز دارای استاندارد داخلی و خارجی می باشد.

کارخانه آسفالت تبریز با فروش نقد و اقساط محصولات

این شرکت با در نظر گرفتن بودجه شما برای پروژه های آسفالت کاری در استان آذریابجان شرقی، محصولات تولیدی کارخانه آسفالت خود را به صورت نقد و اقساط در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
قیمت اجرای آسفالت توسط شرکت کیانی بر حسب مساحت پروژه مورد نظر شما تعیین می شود و نمی توان قیمت کلی را برای آن ارائه نمود.
شرکت کیانی با محصولات تولیدی خود را به قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
خدا را شاکریم که با گسترش کار خود در تمام شهرهای استان آذربایجان شرقی، باعث ایجاد اشتغال جوانان کشورمان شده ایم.
همچنین اکثر مشتریان ما بعد از یک بار همکاری با شرکت کیانی، برای انجام سایر پروژه های خود این شرکت را برای عقد قرار داد انتخاب می نمایند.
اگر به دنبال آسفالت با کیفیت بالا و مطابق استاندرادهای داخلی و خارجی هستید، بهتر است محصولات تولیدی را انتخاب نمایید که با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید و روانه بازار می شود.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی در تماس باشید تا از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان ما در زمینه انواع آسفالت و ایزوگام بهره ببرید.


کیانی

یک پاسخ به “کارخانه آسفالت تبریز”

  1. ناجی گفت:

    آسفالت برای شهرستان ورزقان می خواستم برای باغ حدود 300 متر محوطه و 100 متر حیاط و استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *