0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

کارخانه ایزوگام الدوزبام



کارخانه ایزوگام الدوزبام

کارخانه ایزوگام الدوزبام

دسته :  

کارخانه ایزوگام الدوزبام

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی جهت صرفه جویی در هزینه های شما و ارائه خدمات ایزوگام به قیمت مناسب ، خط تولید برند ایزوگام اولدوزبام را درکارخانه ایزوگام کیانی راه اندازی نموده است.
شرکت کیانی همواره با در اختیار داشتن یکی از معتبرترین و بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام در استان آذربایجان شرقی هیچ گونه محدودیتی در تولید و ازائه ایزوگام های درخواستی نداشته و آماده همکاری با شرکت های خصوصی ، دولتی و سایر نهادها می باشد.

09144930600
09149967496

ایزوگام یک محصول عایق رطوبتی می باشد که امروزه به دلیل گسترش صنعت ساختمان سازی کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.
کارخانه ایزوگام الدوزبام مجهز به آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن می باشد به طوری که کلیه محصولات تولیدی این کارخانه مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی می باشد.
از کاربردهای عمده ایزوگام می توان به عایق کاری استخرها، کف سرویس و حمام، آشپزخانه و پشت بام ها اشاره نمود.
اگر به دنبال خرید ایزوگام با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید بهتر است با مشاوران و کارشناسان شرکت کیانی در ارتباط باشید.
کارخانه ایزوگام الدوزبام عایق انواع ایزوگام طرح دار و ساده را که انواع دیگر از ایزوگام معروف در بازار است با کیفیت بالا تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی هم چنین دارای اکیپ مجرب برای نصب و اجرای ایزوگام خریداری شده از این شرکت می باشد که در کمترین زمان ممکن نسبت به نصب محصول خریداری شده اقدام می شود.

قیمت خرید ایزوگام الدوزبام

یکی از دغدغه های مردم برای خرید ایزوگام مورد نظر قیمت آن می باشد که بهتر است شرایط زیر را برای خرید ایزوگام در نظر داشته باشید:
یکی از عوامل مهم در قیمت ایزوگام محل خرید آن می باشد که اگر شما ایزوگام مورد نظر را از کارخانه یا نمایندگی معتبر کارخانه تهیه نماید قیمتی به مراتب کمتر نسبت به فروشنده های بیرون خواهید داشت.
انتخاب نوع ایزوگام مصرفی و هم چنین مساحت پروژه مورد نظر نیز از عوامل تاثیرگذار قیمت ایزوگام می باشد.
پس بهتر است برای خرید ایزوگام مورد نظر خود به تولید کننده بدون واسطه ایزوگام مراجعه که علاوه بر ارائه ایزوگام با قیمت مناسب کیفیت محصول خریداری شده را نیز تضمین نماید.
بهتر است این نکته را نیز یادآوری کنیم که قیمت ایزوگام نباید تنها یک عامل مهم در خرید ایزوگام باشد و هنگام خرید ایزوگام به کیفیت محصول خریداری شده نیز توجه نمایید.
شما می توانید برای مشاهده نمونه های پروژه های انجام شده و همچنین محصولات تولیدی توسط شرکت کیانی به دفتر ما مراجعه نمایید تا از نزدیک نظاره گر کیفیت کار ما باشید.
شرکت کیانی خدا را شاکر است که توانسته است پروژه های زیادی را با موفقیت به اتمام برساند و باعث گسترش حیطه ی کاری خود در تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی شود.
شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب انواع ایزوگام از طریق پل های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و از راهنمایی مشاوران ما در انتخاب ایزوگام و خرید یا سفارش ایزوگام الدوزبام بهره ببرید.


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *