0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

کارخانه ایزوگام جردن



کارخانه ایزوگام جردن

کارخانه ایزوگام جردن

دسته :  

کارخانه ایزوگام جردن تبریز

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی مفتخر است که با در دست داشتن کارخانه ایزوگام جردن بهترین نوع ایزوگام را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
شرکت کیانی در ارائه خدمات تولید و ارائه ایزوگام جردن دارای محدودیتی نبوده و آن را در حد وسیعی ارائه می نماید.
کارخانه تولید ایزوگام ما ، محصولات باکیفیت و مقاوم را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار می کند که تمامی آنها دارای نشان استاندارد و ضمانت نامه معتبر هستند .
مواد به کار رفته در تولید ایزوگام جردن از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا می باشد به طوری که موفق به دریافت استانداردهای داخلی و خارجی شده است.
همچنین شرکت کیانی با علاوه بر اشتغال جوانان کشورمان، ایزوگام جردن را در سال جدید همانند سالهای گذشته به قیمت مناسب ارائه می نماید.
از آنجایی که اکثر نقاط کشورمان دارای آب و هوای بارانی می باشد استفاده از یک ایزوگام با کیفیت بالا برای عایق کاری پشت بام ها و سایر مناطق موجود در معرض باران می تواند مانع نفوذ آب به لایه های زیرین شود.
شرکت ما انواع ایزوگام های ساده و طرح دار را با کیفییت بالایی تولید می نمایید به طوری که ایزوگام جردن را می توان جزء ایزوگام های صادراتی طبقه بندی کرد.کیفیت این نوع ایزوگام بسیار بالا می باشد و مناسب برای عایق بندی تمام سطوح می باشد .
شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی همواره تمام تلاش و کوشش خود را به کار بسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایید و در همین راستا شما می توانید خرید ونصب ایزوگام جردن را به شرکت کیانی بسپارید تا در کمترین زمان ممکن از محصول خریداری شده استفاده نمایید.

تولید انواع ایزوگام های درجه یک و صادراتی

کارخانه ایزوگام جردن با تولید بهترین نوع این ایزوگام ، کیفیت و کارایی حداکثری این محصول را تضمین می نماید . تمامی مراحل تولید این محصول توسط شرکت خود ما انجام شده و اماده ارسال به سراسر کشور با قیمت مناسب می باشد .شرکت کیانی آماده عقد قرار داد با شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه تهیه و ارائه انواع ایزوگام و آسفالت می باشد.
وجود آزمایشگاه های پیشرفته در کنار متخصصان و کارشناسان با تجربه کاری بالا باعث شده است شرکت ما یکی از برندهای معتبر و معروف در سطح کشور باشد که محصولات تولیدی قابل مقایسه با نمونه های داخلی و خارجی نمی باشد و فروش بی سابقه این محصول تضمین کیفیت آن می باشد.
شرکت کیانی همچنین با در اختیار داشتن اکیپ مجرب با سابقه کاری بالا می تواند کلیه مراحل نصب و اجرای ایزوگام را در کمترین زمان ممکن به اتمام برساند.
اگر به دنبال خرید ایزوگام با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید بهتر است با مشاوران شرکت کیانی در تماس باشید تا بهترین نوع محصول را خریداری نمایید.
شرکت کیانی همواره ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را الویت کاری خود قرار داده است به طوریکه موفق شده است رضایت مشتریان را جلب نمایید در همین راستا مشتریان ما بعد از یک بار عقد قرار داد با شرکت کیانی، کلیه پروژه های آسفالت کاری و تهیه ایزوگام را به شرکت کیانی واگذار نموده اند.
شما می توانید برای دریافت دقیق قیمت انواع ایزوگام در هرساعت از شبانه روز با تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران ما در این زمینه بهره مند شوید.

باتشکر شرکت کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *