0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

کارخانه فروش آسفالت تبریز



کارخانه فروش آسفالت تبریز

کارخانه فروش آسفالت تبریز

دسته :  

کارخانه فروش آسفالت تبریز

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی دارنده کارخانه فروش آسفالت تبریز ، یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید و پخش انواع آسفالت در شهر تبریز و شهرهای اطراف می باشد .

شرکت ما انواع محصولات تولیدی آسفالت ، همچون انواع آسفالت گرم و سرد ( تراشه آسفالت ) را بدون محدودیت به سراسر استان عرضه می نماید .

تهیه و تولید آسفالت در تناژ های بسیار بالا بدون محدودیت و به شکل فوری فقط با یک تماس هم اکنون توسط شرکت کیانی برای شما عزیزان در شهر تبریز و تمای شهرهای اطراف همچون ارومیه ، جلفا ، مرند ، شبستر ، سراب ، عجب شیر ، مراغه ، میانه و …

کارخانه فروش آسفالت تبریز کیانی تمامی محصولات حفاظتی رطوبتی همچون آسفالت و ایزوگام را در کارخانه های خود با استفاده از بهترین مواد اولیه ومرغوب تولید می نماید .

تولید انواع ایزوگام های طرح دار و درجه یک و صادراتی روزانه به تعداد صد ها رول در کارخانه ایزوگام تبریز کیانی انجام می شود .

تولید و پخش آسفالت در کارخانه آسفالت ، در کنار ایزوگام از جمله فعالیت های اصلی شرکت کیانی میباشد .

تولید انواع آسفالت سرد و گرم

شرکت کیانی هم اکنون با به کارگیری دستگاه هایی با تناژ بالا ، مرغوب ترین آسفالت را تولید و به تمام نقاط مورد نظر حمل می کند . نجهیزات مناسب همواره ضامن افزایش کیفیت و سرعت در کار هستند .

همواره محصولات داغ همچون آسفالت های گرم نیاز به دقت زیادی در حمل و نقل دارند و باید حتما با ماشین آلات مناسب حمل شوند . اما آسفالت سرد به دلیل خاصیت خود می تواند راحت تر و سریع تر و در تناژ بسیار بالا به تمام نقاط مورد نظر ارسال شود و به سرعت اجرا گردد .

شما می توانید برای اجرای انواع آسفالت نیز با شرکت ما همکاری نمائید .

اجرای آسفالت توسط ماشین آلات مناسب و اکیپ مجرب باعث اجرایی سریع تر شده و روزانه می توان مساحت بیشتری را اجرا کرده و اسفالت تمیز تر و یکدست تری داشت .

هم اکنون جهت تهیه اسفالت از کارخانه فروش آسفالت تبریز کافیست با شماره تماس های درج شده در سایت با ما تماس گرفته و در هر کجای استان که هستید با ما همکاری خود را آغاز نمائید .

باتشکر

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *