0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

آسفالت کاری در جلفا



آسفالت کاری در جلفا

آسفالت کاری در جلفا

دسته :  

آسفالت کاری در جلفا

شرکت ایزوگام کیانی بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده محصولات ایزوگامی ، آسفالت و قیرگونی در استان آذربایجان شرقی هم اکنون آمادگی خود را جهت همکاری با کارفرمایان محترم ، مدیران پروژه و پیمانکاران محترم جهت آسفالت کاری در جلفا اعلام می نماید .

آسفالت کاری در جلفا با اکیپ مجرب ، قیمت فوق العاده مناسب ، ارائه خدمات فوری ، با بالاترین درجه کیفیت و استاندارد های لازم ، آسفالت حفاظتی و …

همین حالا جهت آسفالت کاری در جلفا با ما تماس بگیرید :

0914-4930600  0914-9967496

آسفالت کاری در جلفا برای مدارس ، اداره جات و سازمان های دولتی و غیر دولتی ، شرکت ها ، شهرداری های مناطق و تمامی نهاد های طرف قرار داد .

قیمت های ما بسیار مناسب بوده و در اسرع وقت نیروی کار در محل مورد نظر حاضر شده و شروع به کار خواهند نمود .

کیفیت خدمات ارائه شده جهت آسفالت کاری در جلفا کاملا تضمینی بوده و با بهترین کیفیت خدمت شما ارائه خواهد شد .

اجرای آسفالت نیاز به دقت بسیار بالایی دارد و باید با توجه به محیط مورد نظر و شرایط استفاده آن منطقه آسفالت را اجرا کرد .

آسفالت باید به گونه ای باشد که تحمل بار روی آن را به خوبی داشته باشد و به این زودی شکسته شده و تخریب نشود .

موادی که برای ترکیب آسفالت و تولید آن استفاده می شوند باید باهم در ترکیبی درست باشند تا کفیت آسفالت از بین نرود و دراثر فشار آسفالت خرد نشود .

آسفالت کاری در جلفا ( آسفالت حفاظتی )

اگر در محدوده ای که قصد داریم آسفالت اجرا کنیم نیاز به حفاظت بیشتر نداریم می توان آسفالت حفاظتی را اجرا کرد . بدین ترتیب که در این نوع آسفالت سنگدانه هایی که جهت به هم چسباندن و ایجاد استحکام آسفالت استفاده می شوند ریز تر هستند و همین موضوع باعث می شود تا آسفالت آن منطقه حفاظتی شود .

این نوع از آسفالت جهت جلوگیری از اسیب به مناطقی به کار می رود که میزان فشار وارد برآسفالت در آنها کمتر است . همچنین این نوع از آسفالت مصرف قیر پایین تری هم دارد .

هزینه آسفالت کاری در جلفا

جهت اطلاع از لیست دقیق هزینه آسفالت کاری جلفا پیشنهاد می کنیم که با ما تماس بگیرید تا با توجه به نوع پروژه مد نظر شما قیمت مناسب را خدمتتان عارض شویم .

همچنین جهت کسب اطلاعات کافی و همچنین مشاهده قیمت آسفالت می توانید از قسمت آسفالت که در سایت قرار دارد استفاده کنید .

باتشکر ایزوگام کیانی


کیانی

یک پاسخ به “آسفالت کاری در جلفا”

  1. کیانی گفت:

    با سلام . زمانی که هماهنگی های لازم صورت گرفت و اجرای پروژه صددرصد شد در کمتر از 24 ساعت اکیپ مورد نظر در محل حاضر شده و کار رو شروع می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *