0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اسفالت کاری در اهر



اسفالت کاری در اهر

اسفالت کاری در اهر

دسته :  

اسفالت کاری اهر

هم استانی عزیز که هم اکنون در شهرستان اهر ساکن هستند می توانند جهت اسفالت کاری در اهر با شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی تماس گرفته و پس از ارائه مشاوره های لازم همکاری خود را با ما آغاز کنند .

جهت اجرای پروژه های آسفالت ، ایزوگام و قیرگونی با ما تماس بگیرید :

0914-4930600    0914-9967496

اسفالت کاری در اهر توسط شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی با تخفیف ویژه و قیمت مناسب تر از همیشه برای هم استانی های عزیز ساکن این شهرستان انجام خواهد شد . شرکت ما یکی از بزرگترین کارخانه های تولید آسفالت و ایزوگام در تبریز را دارد و به همین منظور روزانه صدها رول ایزوگام با کیفیت در این کارخانه تولید می شود .

اسفالت کاری در اهر ، با آسفالت مرغوب و با کیفیت ، تولید شده در کارخانه آسفالت و ایزوگام کیانی صورت خواهد گرفت . قیمت های ما با ارائه تخفیف ویژه بوده و بسیار مناسب هستند .

اسفالت کاری در اهر فوری و با قیمت مناسب

اسفالت کاری در اهر برای تمامی منازل ، مدارس ، اداره جات دولتی و غیردولتی شهرستان اهر ، شرکت ها و پیمانکاران ساختمانی و تمامی نهاد ها توسط شرکت کیانی پذیرفته می شود .

اجرای انواع اسفالت حفاظتی و اسفالت ضخیم و با مقاومت بالا برای خیابان ها و پارکینگ ها .

شما جهت اسفالت کاری در اهر کافیست با ما تماس بگیرید ، مشخصات و نوع پروژه خود را با ما درمیان گذاشته و درنهایت منتظر باشید تا نیروی کار مربوطه در کمتر از 24 ساعت کاری در محل حاضر شده و پروژه را آغاز نمایند .

زیر سازی و کف سازی یکی از کارهای بسیار مهم در اسفالت ریزی می باشد . شرکت کیانی با توجه به نوع پروژه تمامی موارد را با کارفرمای محترم در میان گذاشته و پس از انجام تمامی مراحل ، پروژه را طبق قرارداد مربوطه آغاز خواهد نمود .

کیفیت انجام کار تضمینی بود و تمامی خدمات به شکل کامل و بدون کمی و کاستی از طرف شرکت اجرا خواهند شد .

جهت اسفالت کاری در اهر ، جلفا ، ملکان ، بناب ، صوفیان و آسفالت کاری در آذربایجان شرقی کافیست فقط یک تماس با شرکت ما بگیرید .

با تشکر شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی ، نصب ایزوگام در تبریز  ( آتابابا تبریز )


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *