0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

اسفالت کاری ملکان



اسفالت کاری ملکان

اسفالت کاری ملکان

دسته :  

اسفالت کاری ملکان

اسفالت کاری ملکان از جمله خدمات شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی ( آسفالت و ایزوگام آتابابا تبریز ) می باشد . هم اکنون هم استانی ها عزیز در شهر ملکان جهت اسفالت کاری ملکان می توانند با شرکت ما تماس گرفته و اجرای پروژه های خود را به ما بسپارند .

اسفالت کاری ملکان ، جلفا ، خوی و تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی و اطراف ، فقط با یک تماس با شرکت ایزوگام کیانی :

0914-4930600  0914-9967496

اسفالت کاری ملکان برای تمامی اداره جات و شرکت ها ، اسفالت مدارس شهرستان ملکان ، قراداد با شهرداری های مناطق شهرستان ملکان جهت اسفالت کاری خیابان ، معابر ، پارک ها و …

قرارداد با تمامی پیمانکاران شهرستان ملکان ، اجرای اسفالت در اسرع وقت با کمترین قیمت ، هم اکنون جهت اسفالت کاری ملکان با شرکت ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت در خدمت شما باشند و مشاوره های لازم را خدمتتان ارائه کنند .

در کمتر از 24 ساعت نیروی کار مجرب در محل پروژه حاضر شده و کار را شروع خواهند کرد .

شرکت آسفالت و ایروگام کیانی با داشتن یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام و آسفالت ، مرغوب ترین نوع محصولات را تولید می کند .

اگر به دنبال یک پبمانکار باتجربه جهت آسفالت کاری در شهرستان ملکان می باشید همین امروز با ما تماس بگیرید . همه روزه حتی روز های تعطیل ایزوگام کیانی در خدمت تمامی همشهریان و هم استانی های عزیز می باشد .

انواع ایزوگام های صادراتی تبریز و درجه یک را نیز می توانید به قیمت کارخانه و به شکل مستقیم و بدون واسطه از شرکت کیانی خریداری نموده و نصب نمائید .

اسفالت کاری ملکان با کیفیت عالی متناسب با محل مورد نظر شما . اجرای آسفالت حفاظتی ، اجرای آسفالت درجه یک ، آسفالت با بهترین کیفیت .

زیر سازی و کف سازی آسفالت با قیمت مناسب . ارائه خدمات آسفالت کنی با دستگاه کاتر ، خدمات تعمیر آسفالت با قیمت مناسب در شهر ملکان .

باتشکر شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی ( ایزوگام و آسفالت آتابابا تبریز )


کیانی

یک پاسخ به “اسفالت کاری ملکان”

  1. مشروطی گفت:

    خدماتتون خیلی زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *