0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام آذربام تبریز



ایزوگام آذربام تبریز

ایزوگام آذربام تبریز

دسته :  

ایزوگام آذربام تبریز با شرکت کیانی

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی تولید کننده بهترین آسفالت و ایزوگام در تبریز ، علاوه بر تولید ایزوگام در کارخانه ایزوگام کیان ، سایر برندهای معتبر ایزوگام را نیز ارائه می نماید . برند هایی همچون ایزوگام آذربام تبریز ، ایزوگام شرق ، لاهیجان ، آذرگام و تمامی برند های روز بازار .

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی ، تولید کننده برند ایزوگام کیان در تبریز ، هم اکنون با نمایندگی های فعال در سطح استان اذربایجان شرقی و همچنین ارومیه و جلفا ، آماده ارائه خدمات پیمانکاری آسفالت و ایزوگام با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت ها به شما هم استانی ها و همشهریان عزیز می باشد .

لازم به ذکر است نرخ خدمات ما در تمامی شهرها یکسان می باشد و هیچگونه هزینه های اضافی برای اجرای پروژه از کارفرما دریافت نخواهد شد .

نرخ خدمات شرکت کیانی همواره در حد مطلوب بوده و از بسیاری از رقبای خود در این حیطه مناسب تر می باشد . البته مصداق این موضوع رضایت مندی مشتریان و مقایسه قیمت های ارائه شده توسط شرکت ما با سایر رشکت ها می باشد .

شرکت ما در بخش هایی همچون قیمت ایزوگام ، جداولی برای نمایش قیمت های انواع برند های ایزوگام ارائه نموده است . اما لازم به ذکر است که این قیمت ها همواره می توانند دچار تغییر شوند و مخصوصا هم اکنون که قیمت برندهایی همچون ایزوگام آذربام تبریز ، آذرگام ، لاهیجان و … مدام در حال تغییر هستند .

به همین دلیل جهت اطلاع از لیست قیمت های تمامی محصولات و همچنین خدمات آسفالت کاری و ایروگام کاری و … با شماره تماس های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا قیمت های دقیق را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نمائیم .

ایزوگام آذربام تبریز در شرکت کیانی

شرکت ایزوگام کیانی برند بسیار مرغوب ایزوگام آذربام تبریز را در شرکت خود به مشتریان عزیز ارائه می نماید و هم اکنون می توانید با شرکت ما تماس گرفته و این برند را سفارش دهید .

شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات آسفالت و ایزوگام در تبریز و استان آذربایجان شرقی می باشد .

باتشکر

شرکت ایزوگام کیانی

 


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *