0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام تبریز بدون نصب



ایزوگام تبریز بدون نصب

ایزوگام تبریز بدون نصب

دسته :  

ایزوگام تبریز بدون نصب

در رابطه با ایزوگام تبریز بدون نصب لازم به ذکر است خدمات شرکت کیانی شامل خدمات فروش و نصب و … هست.که در صورتی که مشتریان عزیز فقط خواستار خرید خود ایزوگام به صورت انفرادی یا پیمانی باشند نیز این خدمات ارائه خواهد شد.

مشاوره و بازدید رایگان همه روزه فقط با یک تماس و هماهنگی قبلی برای همه مشتریان عزیز فراهم است .

0914-4930600  0914-9967496

فروش ایزوگام در شرکت کیانی به صورت نقد و اقساط در شهرهای تبریز ، اسکو ، آذرشهر ، مرند و سایر شهرهای اطراف صورت میگیرد.

همچنین درصورتی که قصد خرید و ارسال ایزوگام یا به اصطلاح صادرات ایزوگام به کشورهای همجوار را داشته باشید می توانید در این مورد هم با ما همکاری کنید .

البته نکته ای که حائز اهمیت است این است که خرید ایزوگام اگر به صورت انبوه است و شما قصد نصب آن را توسط شرکت یا پیمانکار دیگری دارید و یا پس از برآورد هزینه نصب می خواهید این کار توسط شرگت دیگری انجام گیرد تا در مجموع هزینه ها برای شما مفید بوده باشد.

اما لازم به ذکر است با خرید از شرکت ایزوگام کیانی ما این خدمت را برای شما مشتری عزیز به رایگان انجام خواهیم داد.

بله خدمات نصب ایزوگام در شرکت ما به صورت نصب رایگان است و جزء اولین ها در نصب رایگان هستیم.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

پس اگر بخواهیم به این سوال جواب دهیم که قیمت ابزوگام بدون نصب چقدر برآورد می شود،با توجه به هزینه نصب رایگان،در هر دوصورت شما فقط تنها هزینه ایزوگام را متحمل خواهید شد.

که برای اطلاع از قیمت ها هم می توانید قسمت قیمت ایزوگام در تبریز را مشاهده کنید و هم با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در صورت نوسانات قیمت  و… تمام سوالات شما را پاسخگو باشیم.


در صورت نیاز به مشاوره بیشتر یا راهنمایی در مورد خدمات قیر گونی ، آسفالت و ایزوگام   از طریق تلفن های تماس زیر با ما در ارتباط باشید :

0914-4930600 – 0914-9967496

شرکت ایزوگام کیانی (ارائه خدمات آسفالت ، قیرگونی و ایزوگام در شهر تبریز،نصب رایگان،قیمت ایزوگام در تبریز،ایزوگام تبریز بدون نصب)


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *