0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام سوسان بام



ایزوگام سوسان بام

ایزوگام سوسان بام

دسته :  

تولید ایزوگام سوسان بام

شرکت کیانی با دردست تولید ایزوگام سوسان بام در کارخانه ایزوگام سوسان بام تبریز آماده همکاری با کلیه شرکت های خصوصی و دولتی در سطح وسیعی می باشد .
پیمانکاری آسفالت و ایزوگام کیانی با تکیه بر دانش روز دنیا در تولید انواع ایزوگام توانسته است محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار نماید.
اگر به فکرخرید ایزوگام برای انجام دادن پروژه های خود هستید و اطلاعات لازم را در این زمینه ندارید بهتر است ما را در این مقاله یاری نماید.

با ما تماس بگیرید : 

0914-4930600  0914-9967496

از آنجایی که بیشتر شهرهای کشورمان در معرض سرما و رطوبت قرار دارند و ورود نم و رطوبت از فضای بیرون باعث کاهش عمر و استحکام ساختمان می شود ، استفاده از یک عایق رطوبتی معتبر برای جلوگیری از نور خورشید، سرما و بارش های برف و باران امروزه امری اجباری و ضروری شده است.
امروزه به دلیل گسترش شرکت های تولید کننده ایزوگام پیدا کردن معتبرترین برند ایزوگام با کیفیت تولید بالا کار آسانی به چشم نمی خورد.

برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام سوسان بام موجود در بازار می توان شرایط زیر را مد نظرقرار داد.
اگر محل زندگی شما در یک منطقه سردسیر می باشد بهتر است ایزوگام متناسب با منطقه مورد نظر را خریداری نماید چرا که ایزوگام استفاده شده برای یک منطقه سردسیر با ایزوگام استفاده شده برای یک منطقه گرم سیر متفاوت می باشد.
ایزوگام سوسان بام در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان به ایزوگام طرح دار، ساده، تک لایه، دو لایه و… اشاره نمود و شما بسته به محل مورد نظر باید ایزوگام مناسب را خریداری نماید.
شرکت کیانی جهت آسایش و راحتی هم وطنان انواع ایزوگام مورد نیاز شما را با برند معتبری همچون ایزوگام سوسان بام را با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار می نماید.

شرکت کیانی دارای کارشناسان و مشاوران خبره ای می باشد که شما را در خرید بهترین نوع ایزوگام متناسب با محل نصب مورد نظر یاری می کنند.

ویژگی های سوسان بام عایق

از نمونه ویژگی های ایزوگام سوسان بام می توان به ضخامت مناسب، وزن مناسب، مواد اولیه درجه یک و.. اشاره نمود.
شرکت کیانی دارای افراد متخصص و دوره دیده برای نصب انواع ایزوگام می باشند که شما می توانید با خیال آسوده اجرای ایزوگام را به این شرکت بسپارید.
این شرکت کلیه محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و برای آسایش شما مراجعین محترم امکان خرید اقساطی محصولات را نیز فراهم آورده است.
همواره افزایش مشتریان وفادار نشان دهنده رضایت مشتریان از خدمات کم نظیر شرکت کیانی می باشد به طوری که پس از یک بار عقد قرار داد با این شرکت، مشتری دائمی ما شده اند و کلیه پروژه های اجرای آسفالت و ایزوگام را به شرکت کیانی واگذار نموده اند.
برای دریافت قیمت دقیق انواع ایزوگام سوسان بام بهتر است از طریق پل های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا از راهنمایی دقیق آنها در زمینه خرید و نصب ایزوگام بهره ببرید.


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *