0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

ایزوگام شمایل بام



ایزوگام شمایل بام

ایزوگام شمایل بام

دسته :  

فروش ایزوگام شمایل بام

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی با راه اندازی خط تولید ایزوگام شمایل بام علاوه بر اشتغال جوانان کشورمان حیطه ی کاری خود را در سطح استان آذربایجان شرقی گسترش داده است .
امروزه عمده استفاده ایزوگام برای عایق بندی بخش های مختلفی از ساختمان می باشد که می تواند ساختمان مورد نظر را از سرما، گرما و نفوذ آب در فصول بارشی حفظ نماید .
شرکت کیانی در تولید محصولات خود از تجهیزات و آزمایشگاه های مدرنی بهره می برد به طوری که محصولات تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی می باشد و همواره گواهی استاندارد برای همه محصولات را دارا می باشد .
در زمینه تولید و ارائه انواع ایزوگام شرکت های زیادی در داخل کشور فعالیت می نمایند که لازم است اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب نمائید تا ایزوگام با قیمت کم و کیفیت پایین را خریداری ننماید چرا که این محصول در مدت زمان کوتاهی باعث نفوذ آب به لایه های زیرین شده و عمر مفید ان نیز به مرات کمتر خواهد بود .
همچنین قیمت بالای یک محصول نیز نمی تواند نشان دهنده کیفیت بالای ایزوگام باشد و تنها زمانی می توان کیفیت محصول مورد نظر را درک نمود که شرکت تولید کننده آن از سابقه کاری درخشان برخودار باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا روانه بازار نماید .
یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید ایزوگام شرکت کیانی می باشد که با دردست داشتن خط تولید برند هایی همچون ایزوگام شمایل بام ، ایزوگام سوسان بام ، ایزوگام آراکس بام ، ایزوگام جردن ، عمارت ، کیان  و… آماده همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی و پیمانکاران و همشهریان و هم استانی های عزیز در سطح وسیعی می باشد .

اجرای ایزوگام شمایل بام تولیدی شرکت ما با اکیپ مجرب می تواند عمر مفید محصول را چندین برابر افزایش دهد در حالی که اجرای ایزوگام توسط یک فرد غیرمتخصص باعث عدم چسبندگی ایزوگام به سطح مورد نظر می شود که یک مشکل بزرگ است .

ویژگی های ایزوگام معتبر

اگر به فکر خرید ایزوگام هستید و اطلاعات لازم را در این زمینه ندارید پیشنهاد می کنیم نکات زیر را در خرید محصول با کیفیت مد نظر قرار دهید.
ایزوگام استاندارد از قیر خالص تهیه شده است که کیفیت و قیمتی بالاتر نسبت به قیر دمیده شده دارد.
ایزوگام مورد نظر باید دارای نشان استاندارد باشد و این نشان روی محصول درج شده باشد.
در تهیه ایزوگام استاندارد از مواد اولیه مرغوب استفاده شود به طوری مقاومت بالایی در فصول بارشی و سرما از خود نشان دهد.
همواره یک ایزوگام استاندارد دارای مقاومت کششی بالایی می باشد و وزن مناسب آن قابلیت حمل آن را آسان می نماید.
شرکت کیانی جهت اطمینان شما ایزوگام شمایل بام را با نشان استاندارد روانه بازار می نماید و شما می توانید از خدمات پس از فروش این محصولات استفاده نماید .
ایزوگام شمایل بام به طور گسترده تولید و در اختیار مشتریان قرار داده می شود که برای دریافت محصول مورد نظر با قیمت مناسب می توانید به مراکز تولید و یا نمایندگی ها مجاز مراجعه نمائید.
شرکت کیانی خدمات نصب ایزوگام شمایل بام را در صورت خرید از این مرکز با تخفیف ویژه ای ارائه می نماید و برای پروژه های بزرگتر هیچ گونه هزینه نصبی از شما دریافت نخواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره نحوه نصب و قیمت ایزوگام می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان شرکت کیانی در ارتباط باشید.

باتشک


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *