0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش آسفالت در بناب



فروش آسفالت در بناب

فروش آسفالت در بناب

دسته :  

فروش آسفالت در بناب

از جمله خدمات شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی فروش آسفالت در بناب و همچنین تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی ، تبریز ، ملکان ، هشترود ، عجب شیر ، سراب ، مرند ، ارومیه ، جلفا و … می باشد .

0914-4930600    ****    0914-9967496

آسفالت یکی از محصولاتی است که تولید ، نصب و اجرای آن نیاز به تخصص ومهارت بالایی دارد . به این دلیل که تولید آسفالت اگر با ترکیب مناسب صورت نگیرد میزان چسبندگی آن به اندازه مناسب نبوده و پس از مدتی حتی با غلتک کاری مناسب نیز از هم پاشیده خواهد شد .

به همین دلیل در مرحله اول باید آسفالت را با کیفیت مطلب تهیه نمود . شرکت ما ضمن اجرای آسفالت ، بهترین آسفالت با کیفیت بسیار بالا را تولید می نماید .

در مرحله دوم باید نحوه اجرای این محصول بسیار اصولی باشد . اجرای آسفالت اگر حتی جنس آسفالت نیز مناسب باشد به درستی انجام نشود نتیجه ای که انتظار می رود حاصل نخواهد شد .

اجرای آسفالت مخصوصا برای متراژ های بزرگ و کوچک نیازمند ماشین آلات مجهز و همچنین نیروی کاری ماهر خود می باشد . زمانی که آسفالت با جنس بسیار مناسب تولید شود و همچنین اجرای آن نیز به روش مناسب صورت گیرد این آسفالت تا سالها در محل مورد نظر مقاومت خواهد داشت .

فروش آسفالت در بناب با بهترین کیفیت

فروش آسفالت در بناب و تمامی شهرهایی که در دایره خدمات شرکت کیانی هستند همواره با بهترین کیفیت صورت می گیرد . کیفیت حرف اول را در شرکت کیانی می زند و همواره رضایت مندی مشتریان مستلزم رضایت از کیفیت است .

شما هم استانی های عزیز جهت فروش آسفالت در بناب و یا اجرای خدمات آسفالت و ایزوگام ، شیب بندی ، زیرسازی ، آب بندی و … کافیست فقط یک تماس با شرکت ما رفته و پش از مشاوره با ما در اسرع وقت پروژه خود را با ما اجرا نمائید .

شرکت کیانی ضمن اجرای پروژه های آسفالت ، با داشتن یکی از بزرگترین کارخانه های ایزوگام تبریز ، روزانه با تولید صدها رول ایزوگام درجه یک و صادراتی ، جهت همکاری ، در تمامی شهرهای مذکور نماینده فعال می پذیرد .

باتشکر

شرکت آسفالت و ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *