0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش آسفالت در مراغه



فروش آسفالت در مراغه

فروش آسفالت در مراغه

دسته :  

فروش آسفالت در مراغه

شما هم استانی های عزیز در شهر مراغه هم اکنون می توانید جهت فروش آسفالت در مراغه و یا اجرای انواع پروژه های آسفالت کاری ، ایزوگام کاری ، قیرگونی ، زیرسازی ، ترمیم ایزوگام و … با ما تماس گرفته و در اسرع وقت همگاری خود را آغار نمائید .

فروش آسفالت در مراغه و شهرهای همجوار تبریز همچون مرند ، صوفیان ، سراب ، ملکان ، هشترود ، بناب ، ارومیه ، جلفا و … با قیمت کارخانه و بهترین کیفیت فروش و اجرا ، هم اکنون فقط با یک تماس با شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی .

شرکت ما یکی از بزرگترین پیمانکاران و تولید کنندگان ایزوگام و اسفالت در اذربایحان شرقی به مرکزیت تبریز می باشد .

نمایندگی های فعال ما هم اکنون در نقاط مختلف اذربایجان شرقی اماده ارائه خدمات به شما عزیزان در تمامی زمینه ها می باشند .

لازم به ذکر است ضمن اجرای هرگونه خدمات در شهرهای همجوار هیچگونه هزینه اضافی از شما مشتریان گرامی اخذ نخواهد شد و ارائه خدمات حدالامکان توسط نمایندگی های داخل و یا نزدیک آن شهر ارائه خواهد شد .

فروش آسفالت در مراغه برای هم استانی های عزیز در این شهر دقیقا با همان کیفیت ارائه محصولات در سایر شهرهای خواهد بود .

فروش آسفالت در مراغه به صورت نقد واقساط

شما مشتران عزیز جهت فروش آسفالت در مراغه می توانید هم به صورت نقد و هم به صورت پرداخت اقساطی با ما همکاری نمائید .

شرکت ما جهت ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت شما عزیزان سعی در ارائه بهینه ترین خدمات به شما مشریان گرامی با حداقل زحمت از طرف شما را دارد .

شما عزیزان می توانید هم جهت خرید و هم جهت استفاده از خدمات همچون نصب ایزوگام ، نصب اسفالت ، ترمیم انواع اسفالت و ایزوگام با ما تماس گرفته و همکاری نمائید .شرکت کیانی با داشتن یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام در تبریز ، روزانه صدها رول ایزوگام درجه یک و صادراتی را تولید و روانه بازار می نماید .

انواع برندهای روز ایزوگام هم در کارخانه ایزوگام تولید می شوند و سایر برندهای معتبر نیز توسط شرکت ما با قیمت کارخانه وبدون واسطه خدمت شما عزیزان ارائه می شوند .

شما می توانید جهت فروش آسفالت در مراغه و استفاده از تمامی خدمات ما در مراغه از شماره تماس های مندرج در سایت با ما تماس گرفته و همکاری خود را در کمتر از 24 ساعت اغاز نمائید .

باتشکر

شرکت کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *