0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش ایزوگام در ارومیه



فروش ایزوگام در ارومیه

فروش ایزوگام در ارومیه

دسته :  

فروش ایزوگام در ارومیه

شرکت ما یعنی اسفالت و ایزوگام کیانی همواره یکی از بزرگترین شرکت های تولید و عرضه محصولات عایق های رطوبتی و حفاظتی یوده است . فروش ایزوگام در ارومیه نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت ما برای شما عزیزان ساکن این شهر ارائه می شود .

جهت اطلاع از قیمت روز ایزوگام با ما تماس بگیرید :

0914-4930600 **** 0914-9967496

شرکت ما با داشتن یکی از کارخانه های بزرگ تولید ایزوگام در تبریز و با توجه به دایره خدمات و همچنین تعداد نمایندگی های کثیری که در شهرهای مختلف مشغول به ارائه خدمات هستند همواره با سرعت بیشتری سعی در انجام امور محوله مربوط به هریک از پروژه ها را داشته است .

فروش ایزوگام در ارومیه و یا شهرهای اطراف با توجه به دایره خدمات رسانی شرکت کیانی همواره در الویت بوده است و تا امروز نیز به نحو احسنت از عهده ان برامده ایم .

همواره تلاش نموده ایم تا خوش قولی و حسن انجام کار را سرلوحه تمامی فعالیت های شرکت قرار دهیم .

ما در کارخانه تولید ایزوگام با تولید و عرضه همزمان تمامی برند های روز بازار در تلاش هستیم که مرغوب ترین اجناس را به نحوی به مشتریان خود ارائه کنیم تا با خیال اسوده تا مدت ها از انها استفاده نمایند .

فروش ایزوگام در ارومیه با ضمانت نامه معتبر و کیفیت تضمینی

تمامی محصولاتی که در کارخانه ما تولید می شوند و یا برندهایی که صرفا توسط ما عرضه می شوند در دسته مرغوب ترین اجناس قرار دارند ، ضمن اینکه تمامی برند ها دارای ضمانت نامه معتبر هستند و هم برندهای درجه یک و هم برندهای صادراتی در شرکت ما موجود می باشد .

خدمات دهی این محصولات همچون نصب ایزوگام و ترمیم و .. تماما توسط خود شرکت قابل اجرا می باشد و شما می توانید علاوه بر خرید یا فروش ایزوگام در ارومیه و سایر شهرهای اذربایجان شرقی و غربی ، خدمات نصب و .. را نیز با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت به خود ما محول نمائید .

همواره خرسندیم تا بتوانیم خدمات خود را به شکل کامل و با نهایت دقت و کیفیت که با بهره گیری از تجهیزات و نیروی کار متخصص حاصل میشود در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

جهت مشاوره و یا کسب اطلاعات بشتر در  هر یک از زمینه ها کافیست با ما تماس بگیرید .باتشکر

اسفالت و ایزوگام کیانی ( اسفالت و ایزوگام اتابابا )


برچسب ها :
کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *