0914-4930600
0914-9967496
info@kianiayegh.ir

فروش ایزوگام در مشکین شهر



فروش ایزوگام در مشکین شهر

فروش ایزوگام در مشکین شهر

دسته :  

فروش ایزوگام در مشکین شهر نقد و اقساط

شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایزوگام در اذربایجان شرقی ، هم اکنون خدمات فروش ایزوگام در مشکین شهر را نیز به هم استانی های عزیز در این شهر ارائه می نماید .

شما می توانید بهترین برند های ایزوگام را از ما تهیه نمائید . شرکت ما با داشتن یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ایزوگام در تبریز ، معتبر ترین برندهای ایزوگام را هم تولید نموده و هم سایر برندهای روز را عرضه می نماید .

برند هایی همچون ایزوگام آذربام حفاظ ، ایزوتک ، لاهیجان ، شرق ، عمارت ، ایزوگام 20 ، ایزوگام کیان و… تمامی برندهای معتبر ایزوگام که همگی دارای نشان استاندارد ایران و ضمانت نامه معتبر هستند .

تولید ایزوگام های 20 و ایزوگام کیان مستقیما در کارخانه ایزوگام تبریز کیانی صورت می گیرد . همواره بهترین ایزوگام همان برندهایی هستند که کیفیت لازم را هنگام نصب دارند و عمر مفید انها هم مناسب است .

چسبندگی مناسب یکی از ویژگی ها مهم در ایزوگام میباشد . ایزوگام در وهله اول یابد چسبندگی لازم و مناسب با سطح مورد نظر را داشته باشد .

فروش ایزوگام در مشکین شهر با کیفیت تضمینی

مشکین شهر همچون سایر شهرهای استان اذربایجان شرقی در دامنه خدمات رسانی شرکت کیانی قرار دارد . رکت ما همواره چهت فروش و عرضه محصولات خود در تمامی شهرهای اذربایحان شرقی نماینده فعال میپذیرد .

فروش ایزوگام در مشکین شهر توسط شرکت کیانی هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط ارائه می شود و شما می توانید با کیفیت ترین ایزوگام ها را با قیمت تولیدی کارخانه و بدون واسطه از ما تهیه نمائید .

همواره کیفیت محصولات ما تضمینی می باشد ضمن اینکه شما می توانید جهت انجام سایر امورات همچون نصب ایزوگام ، زیرسازی ، ترمیم ایزوگام و … نیز با شرکت ما همکاری نمائید .

ضمن اینکه شرکت ما خدمات آسفالت کاری و آسفالت در تمامی شهرهای اذربایجان شرقی و شهرهای اطراف همچون ارومیه ، جلفا و .. را نیز با کیفیت عالی و در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می نماید .

شما می توانید جهت استفاده از خدمات اسفالت کاری نیز با ما تماس گرفته و همکاری نمایئد . همواره قیمت های مناسب در کنار ارائه بهترین خدمات اصل اولیه در شرکت کیانی می باشد و همواره براین اصل آگاه هستیم که رضایت شما مشتریان عزیز پشتوانه برای ادامه کار می باشد .

شما عزیزان جهت خرید و فروش ایزوگام در مشکین شهر کافیست یک تماس با ما گرفته و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید .

با تشکر شرکت اسفالت و ایزوگام کیانی


کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *